link link link link link

woensdag 25 juni 2014

Oscar and the Wolf - Strange Entity

Ik was een paar dagen weg naar het Best Kept Secret Festival. En het was weer fantastisch! Daarom de afgelopen dagen geen nieuwe wijsjes op dit blog. Maar vandaag werd ik weer wakker met een wijsje, en ditmaal het hypnotiserende Strange Entity van de Belgische band Oscar and the Wolf. (Misschien dat ik er daarom mee wakker werd, het Best Kept Secret Festival was nogal bezaaid met Belgen...) De mannen van Oscar and the Wolf schijnen eerst vooral Indie rock gemaakt te hebben (ik kende ze nog niet), maar zijn inmiddels meer elektronische muziek gaan maken. Dit nummer spookt al een paar dagen door m'n hoofd, en vandaag werd ik er mee wakker. Bijzonder sfeervol en pakkend. Luister naar Strange Entity:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten